Peach Dream: Agendă piele întoarsă frez

Am primit de la o prietenă nişte piele întoarsă de o culoare bizară, un soi de frez/piersică/somon. Extrem de moale şi de maleabilă, m-a fascinat din prima secundă în care am atins-o.
Soarta ei era, desigur, să devină agendă. Şi anume pentru o altă prietenă dragă, M.S., a cărei monogramă am conceput-o după câteva ore de muncă în Quark Xpress, pentru a găsi formula cea mai elegantă. Monograma s-a printat, s-a tăiat milimetru cu milimetru şi s-a folosit şablonul pentru scrierea cu vopsea aurie.

Colile din interior... eh, cu astea a fost o poveste. Aveam niste coala de împachetat rugoasă, aspră, şi am tot tăiat şi capsat...
Nasturele a fost provocarea cea mai mare. Am comandat de pe net si a durat o vesnicie, dar a meritat. Este din sticlă, cu foita aurita şi găzduieşte un trandafir în aceeaşi culoare ca şi coperta.
Semnul de carte, din snur auriu, are la capat o margică de agat.
Iar pagina de garda este din hartie venetiana

Niciun comentariu:

S-ar putea să te intereseze şi...