Resuscitarea cartilor: reinventarea musamalei - cartile de bucate (2)

Ramasesem datoare cu ultimul episod din operatia resuscitarii cartii de bucate , si anume cu rezultatul final. A iesit onorabil, dar am tras doua concluzii asupra procedurii de lucru:
1. Calcul nu este un material bun pentru a lipi foile disparate. Nu numai ca este foarte rigid, dar nici nu adera bine la hartia veche si poroasa. In schimb, am descoperit ca foarte buna pentru lipirea foilor cu tendinte spre individualism si independenta este... hartia de copt! Si merge lipita si cu aracet.
2. Am facut un test, dar nu am tinut cont de el, fiindca am descoperit rezultatul abia acum doua zile. Am lipit o fasie de musama pe carton cu Bison si alta fasie cu Aracet. De fapt, Aracetul a tinut muuult mai bine, in vreme ce fasia lipita cu Bison s-a dezlipit doar cand am racait-o cu unghia. Eh, la ulterioara utilizare a musamalei, daca o sa mai fie cazul, o sa tin minte.

Niciun comentariu:

S-ar putea să te intereseze şi...