Din nou, tehnica şerveţelului: scrumiera cu bomboane


Aveam prin casă o scrumieră pe care am cumpărat-o cu mâinile mele, fără să am scuza că am primit-o cadou. Ce-i drept, este foarte practică şi mai puţin "mirositoare" decât cele obişnuite, fiindcă ascunde şi sigilează scrumul şi ţigările.
 Însă fiindcă avea imprimată o bancnotă, scrumiera mi se părea foarte kitsch-oasă şi chiar uşor manelistă, aşa încât se umplea de praf pe un dulap din bucătărie. 


I-am pus gând rău şi mai întâi am vopsit-o cu un strat de vopsea albă.
Vopseaua a fost aplicată cu un burete confecţionat ad-hoc dintr-un burete de vase.

Am tăiat buretele urmând circumferinţa unui suport de lumânare din aluminiu şi apoi am lipit buretele în interiorul suportului, lăsându-le peste noapte. 


Apoi am aplicat şerveţelele rezultate în urma decupării.



Apoi am aplicat două straturi de vopsea acrilică: unul cu o pensulă subţire şi încă unul, de retuş, cu un burete de mici dimensiuni.

În cele din urmă, am aplicat vreo cinci straturi de lac ecologic, până ce scrumiera a devenit lucioasă şi rezistentă la uzură, praf şi spălare.

Niciun comentariu:

S-ar putea să te intereseze şi...