Copiii cuminţi îi răspund lui Moş Crăciun

Săptămâna trecută am povestit despre Swapul de Crăciun la care am participat, pentru care am făcut o cutie pentru cafea prin tehnica decupajului. Am ales aspectul cutiei sperând să îndeplinesc criteriile enumerate de copilul cuminte în scrisoarea sa către Moş Crăciun.

Scrisoarea suna aşa:

Mai usor ar fi sa spun ce nu mi place: Nu prea(spre deloc) ma impac cu rozul gen baby concept, si nu imi plac culorile prea fade,cum ar fi verde f deschis,bleo, cu exceptii(nude, peach). Imi plac culorile puternice si cu personalitate dar si albul.Imi plac lucruile ce par vechi si cu aspect vintage, imi plac lucrurile cu aspect romantic si boem.Nu imi plac lucrurile prea copilaroase, inclin mai mult spre cele mai feminine. Imi plac bijuurile XXl purtate ca element de individualizare al tinutei, imi plac metalele si dantela.In rest….imi place cam orice..daca a mai ramas ceva dupa triajul asta :) ))).

Am mai spus: când am citit primele rânduri, am crezut că s-au încurcat borcanele şi că revista Atelierul mi-a trimis propria scrisoare.

Coletul, în care i-am pus cadorisitei şi o scrisorică personală cu urări de bine şi explicaţii,  l-am trimis ceva mai devreme de 15, nu ca să fiu eu prima, ci doar fiindcă s-a întâmplat să am drum la poştă.

Începusem să fiu îngrijorată, căci nu primeam nicio confirmare şi mă întrebam dacă nu cumva renii moşului au fost atinşi de gripă şi s-au pierdut pe drum.

Iar azi am primit un email care mi-a spulberat toate îndoielile şi mi-a luminat inima:

Draga Mosule,

Confirm primirea coletului si iti multumesc. Vechiul meu recipient de cafea e istorie in cosul de gunoi.Cel nou e foarte chic si se asorteaza perfect cu bucataria mea. Toate ca toate, dar scrisoarea de la tine m-a atins teribil. Nu ma asteptam sa iti faci timp si pt. mine acum in preajma sarbatorilor.

Va sarut cu drag pe tine si pe spiridusi si....va mai astept si la anul :))))


Partea cu aruncatul vechii cutii de cafea la coş m-a măgulit cel mai tare. Ca să nu zic că eram îngrijorată să nu nimeresc un destinatar care nu bea cafea. Dar toate s-au aranjat cum nu se poate mai bine.

Mărturisesc, mi-a plăcut să fiu Moş Crăciun. M-am distrat teribil.

Niciun comentariu:

S-ar putea să te intereseze şi...