Ştafeta prieteniei

Am primit de la Mikybt o Ştafetă a prieteniei, un mic interviu despre istorii de viaţă şi preferinţe.

1. Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?"Mireasă", când eram foarte mică. Când eram numai mică, am devenit mai responsabilă şi am început să doresc să devin taxatoare (pentru cititorii mai tineri: taxatoarele erau nişte tanti care şedeau în autobuz, lângă uşa din spate, la o măsuţă de 40 cm şi vindeau bilete).
2.Care erau desenele animate preferate ?
The Point. Adică Oblio. Şi încă a rămas unul dintre desenele dragi inimii şi privirii mele.3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?Când am împlinit 29 de ani. A fost prima aniversare la mare şi a fost o zi serenă, uşoară, fără nicio grijă, fără temeri şi amărăciuni. Doar plinătate şi mare, soare şi drag.
4. Ce jocuri preferate aveati?
Jocurile copilăriei... nu îmi prea aduc aminte. Îmi plăcea să mă dau în leagăn. Mă hâţânam în scrânciob până se mi se făcea greaţă. Şi mai săream coarda. Şi şotronul, dar asta nu îmi prea plăcea, nu îmi amintesc de ce. Şi îmi plăcea să joc "Fazan" şi "Arim-jim-jim".

5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?Balet! Şi încă nu am reuşit. Să mai încerc?
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?N-am avut pasiuni sportive. N-am nici acum.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?Creedence Clearwater Revival a fost prima. A urmat Beatles, care mi-a rămas marea dragoste până în ziua de azi.
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae.Asta se pare că a întrebarea cea mai grea (mi-a luat cel mai mult timp să mă gândesc). Anul ăsta Moşu" mi-a adus vopsele acrilice şi lac, adeziv şi un... sfic (un cleşte pentru tăiat).  Într-un an am primit de la Moş un bilet de avion până departe-departe.

Îi mulţumesc Mihaelei că nu m-a uitat şi voi da ştafeta mai departe către:
şi către

Niciun comentariu:

S-ar putea să te intereseze şi...