Împachetarea cadourilor - etichete de identificare

Săptămâna trecută am fost ocupată până peste cap cu confecţionarea unor agende. Urmează să ajungă în judeţul Argeş, la un colectiv format din şase doamne.

Detalii la Prăvălia cu agende
Pentru a-mi ţine promisiunea legată de oferta de sărbători, care include şi împachetarea agendelor sub formă de cadou, am învelit fiecare dintre cele şase agende în hârtie colorată, cu tematică de Crăciun.

Mi-am dat însă seama că,  primind agendele împachetate, doamnelor le va fi imposibil să ştie care agendă aparţine fiecăreia, aşa încât trebuia să găsesc o modalitate pentru indentificarea posesorului fiecărei  agende.

Etichetele pentru cadouri (sau gift tag) se confecţionează mai uşor decât s-ar crede, iar efectul este nu numai util (mai cu seamă când mai multe persoane se bucură de darurile pe care le pune Moş Crăciun sub brad), ci şi de o foarte mare eleganţă.

Necesar:
- imprimantă
- foarfecă pentru decupat hârtia
- perforator

Primele etichete le-am făcut în Word, trasând un cerc, la mijlocul căruia am amplasat un dreptunghi, iar la final am mai adăugat o linie de culoare albă peste marginea dreptunghiului care se suprapunea peste cerc. Apoi am copiat şi lipit de câteva ori grupul de forme obţinut, astfel încât să intre mai multe pe o pagină.


Pentru voi, am transformat etichetele în format grafic, aşa încât le puteţi folosi, căci vi le dăruiesc din toată inima (se face click dreapta, se alege Save Picture As, se alege locaţia folderului în care doriţi să le salvaţi şi se dă click pe Save.

O altă modalitate este instalarea unui font cu tematică de Crăciun (există sute de fonturi gratuite pe net) şi apoi printarea temei alese din editorul de text Microsoft Word.

Mai jos, un clopoţel pe care îl puteţi salva după metoda descrisă anterior:


Puteţi fie printa direct pe o hârtie colorată, preferabil  mai groasă, fie (cum am făcut eu), printa pe hârtie obişnuită, care apoi se decupează după contur şi se foloseşte drept şablon pe hârtia colorată.

Rezultatul pentru agendele celor şase doamne a fost acesta:

După ce am decupat etichetele, am lipit pe fiecare dintre clopoţei iniţialele doamnelor cu litere din staniol autocolant, care se găseşte în librării la un preţ mai mult decât rezonabil.

La final, am perforat câte un orificiu în fiecare clopoţel, prin care am trecut funda cu care am împachetat fiecare cadou.

Succes la împachetat. Vă invit să postaţi etichetele voastre, ca să le putem admira cu toţii.

2 comentarii:

decoupage beauty spunea...

La multi ani!!! te asteapta un premiu pe blogul meu

Dmail spunea...

Pentru a nu incurca cadourile pe care le veti face, pentru a da mai multa culoare cadourilor de sarbatori aveti la dispozitie o rola cu 100 ETICHETE adezive decorative. Pe fiecare pueti scrie numele celui caruia cadoul este adresat sau un mesaj. Aceste etichete decorative pentru craciun le puteti procura de pe situl dmail.ro

S-ar putea să te intereseze şi...