Cutie de cadou din cutie de ceai. Muzicuta pentru Anca.







Am facut cutia aceasta mititica pentru a testa tehnica servetelului. Ea este, la origine, o cutie de ceai obisnuita, de carton, cosmetizata frumos. Mai intai am desfacut-o complet, am pictat-o cu culoare alb acrilica Idea, iar dupa uscare, am mai "varuit-o" o data cu lac "vernis" sau "varnish" cum i se mai spune, tot pe baza de apa.


Am aplicat apoi servetelul (doar stratul superior), iar dupa ce s-a uscat, am mai dat inca un strat de lac. Funda albastra a fost adaugata (prin lipire cu Bison) dintr-o necesitate, fiindca marginea servetelului alunecase sub marginea cutiei. Asa ca am inconjurat cutia cu panglica de matase albastra de 1/2 cm, prin lipire.

Zilele trecute, am gasit prin sertare o muzicuta veche, de copii. Am o prietena care si-a pus in cap sa invete sa cante la muzicuta, dar la nivel de amatori nu a gasit decat muzicute cu prea multe gauri fata de tutorialele pe care le gasea pe net. Asa ca o muzicuta, desi veche si fara nicio valoare materiala, va incapea la fix intr-o cutie cu un aspect aproape luxos.



















Niciun comentariu:

S-ar putea să te intereseze şi...